16 Mayıs 2011 Pazartesi

Son durum

Bir süredir (tamam uzunca bir süredir) şöyle dolu dolu yazamıyorum. Hayatımda yoğun gelişmeler oluyor. Tam yazayım derken yeni bir şeyler çıkıyor ve bir kere daha bu isteğimi ertelememe neden oluyor.

Peki bu tam olarak ne zamandan beridir böyle?
Eylül'den.

Memleketin birinde işe girdim. Tam oldu, rahata erdik derken, beni başka bir yere gönderdiler. Dilin iyi değil, git biraz bir şeyler öğren dediler. Dediklerini yaptım tabi, mecburen. Onlar için yağmur demedim, çamur demedim, ingilizce öğrendim. Sınava tâbi tuttular, mod-medyana uydum, geçtim. Bu sefer seni başka yere göndereceğiz, ama bu sefer bu kadar kısa sürmeyecek dediler. Nereye dedim? Bir şey demediler. Gidince görürsün demekle yetindiler. Tamam dedim, kabul ettim. Gönderdiler işte başka bir yere. Yani şimdi bulunduğum yere. Burada uzuuunnca bir süre kalıp fizikçilerin içinden çıkamadığı big bang ve ışınlanma gibi konulara açıklık getirip, süper hızlı bilgisayarlar geliştireceğim. Gönderiliş amacım bu muydu, ben bile karıştırmış olabilirim.
İşte bu yazıyı da, bu işlerin güçlerin arasında yazıyorum.
Neyse ben şimdi çıkıyorum (facebook çıkışı gibi oldu), servise yetişmem gerek.

Son durum budur. Onu arzedeyim dedim.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST