5 Mart 2010 Cuma

Ezberletilmiş korkular

Ermenilerin "Sözde Soykırım Tasarısı" tam adıyla ABD Temsilciler Meclisi Alt Komitesi'nden geçti. Şimdi Temsilciler Meclisi genel kuruluna gelip gelmeyeceği, gelirse oradan geçip geçmeyeceği merak ediliyor. Onlar merak ededursunlar, biz işin başka tarafına bakalım...

Önce şunu belirtmem gerekir ki tasarının onaylanmasından ben memnun oldum. Çünkü "yeter artık" diyorum. Çünkü bu tasarının "genel kuruldan" da geçmesi durumunda ne sonuçlar doğuracağını merak ediyorum. Ne yapabilirler, ne olacak, ne gibi yaptırımlar gelebilir hakikaten merak ediyorum. Bunları görmek istiyorum. Şimdiye kadar başımızda sallanan kılıcın gücünü gerçekten görmeyi arzu ediyorum. Korktuğumuz başımıza gelmeyecek, emin olun!..

Başka merak ettiklerim de şunlar: Bizim hükümetimiz, devletimiz buna karşı ne yapabilecek? Elinden ne gelecek? Karşı atağımız ne olacak? Argümanlarımız ne olacak? Bundan sonraki pozisyonumuz ne olacak? Tüm bunları görmek istiyorum. Çünkü kendimi bildim bileli bu "sorun" var ve bize hep ezberletilmiş sonuçlarından bahsediliyor. Bakalım bu sonuçlardan ne kadarı gerçekleşecek?

Ancaaaak...
Bu soruların cevaplarını bulacağımızı hiç sanmıyorum. Tasarı genel kuruldan geçmez, geçerse ellerinde koz kalmaz! Türkiye'yi parmaklarının ucunda oynatmak varken, bunu kaybetmek istemezler...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST