26 Ağustos 2009 Çarşamba

Kitapyurdu okusun bunu!

Kitapyurdu.com'dan sipariş ettiğim kitaplar geldi. Kitapların hepsi "yazı yazma edimi" üzerine. Ve hepsi de birbirinden güzel. Elimde bulunan kitapları bitirip hemen başlamak için can atıyorum. Sanıyorum şimdiye kadar aldığım, Kaos kitapları hariç tabi, kitaplar içinde en faydalanacaklarım bunlar olacak. Bazılarına şimdiden göz gezdirme fırsatı bulabildim ve kesinlikle zerre pişman olmadım. İyi ki de almışım diyorum. Çok güzel saatler beni bekliyor. (Aldıklarımı sağ tarafa ekledim. En üst ilk beşi son siparişler.)

Kitaplarımın çoğunu Kitapyurdu.com'dan satın alıyorum. Tanıdıklarımı da oraya yönlendiriyorum. Kitapyurdu'nu tutmamın birkaç nedeni var. Bir kere fiyatlar kesinlikle piyasaya göre çok daha düşük. Rakipleriyle de aralarında fiyat farkı, öyle uçurumlar kadar olmasa da, var. İkincisi, web sitesinin kullanımı oldukça kolay. Birkaç farklı siteden yapmış olduğum alışverişler içinde en rahat ettiğim site bu. Üçüncüsü ve benim açımdan en vazgeçilmezi, sayfalar arasına koyulan ayraçlardan "fazlasıyla" gönderilmesi. Ayraç hastasıyım ve gönderilenlerden bir koleksiyon yapacak kadar ayracım var. Bu da beni müthiş sevindiriyor.
Üç tane yazdım ama daha fazla neden de sıralayabilirim, ufak tefek.

Kitapyurdu.com editörleri çok kibarlar. Her alışverişten sonra bir "müşteri memnuniyeti anketi" gönderiyorlar. "Olumsuzluk oldu mu?" diye soruyorlar. Ve önerilerimizi yazmamızı istiyorlar. Bu zamana kadar sadece anketi doldurup gönderiyordum ancak bu sefer farklı bir şey yapıp sorularını da yanıtladım. Blog'a da koyarım diye "öneriler" kısmını biraz uzun tuttum. Ve şöyle bir yazı döşendim:

"Şimdiye kadar sizden 13 kitap aldım ve toplamda bunlara yaklaşık 150 TL ödemiş bulunuyorum. Bazen diyorum, o kadar alışveriş yapıyorum, Kitapyurdu.com bir sürpriz yapar mı bu sefer acaba?
Ama yok! Tık yok!
Sadece bana değil ayrıca. Herkese!

"İlgi duyulan konular" başlığıyla bizden topladığınız bilgiler ve satın aldığımız kitaplardan hareket ederek, bu sürprizleri yapabilirsiniz. Böyle "kişiselleştirilmiş" hediyeler hem herkesin hoşuna gider hem de müşteri devamlılığını sağlamlaştırmış olur. Şahsen bana karşı böyle davranılması beni inanılmaz derecede mutlu edecektir. Özellikle sevdiğim bir konuda yazılmış bir kitabı hediye almak, sersemleyecek kadar etkilenmeme neden olabilir.

Bizlerden bunun gibi geribildirimler almanız, sizin müşteriye "daha iyi yaklaşım sergileme" isteğinizin göstergesidir. Şimdiye kadar "işime yaramış" olan kitapyurdu.com'a bu bildirimi yapmayı kendime bir vazife sayıyorum.
Bizlerden gelen, "nasıl olursa daha iyi olur" türünden yazılar, sizler için "gizli kalmış değerli bilgiyi" açığa çıkarmaya yarayan tavsiyelerdir. Sizin için nasıl bir "gözden kaçmış bilgiyi" ortaya çıkardım, bilmiyorum. Bu tavsiyenin aynısı veya benzeri daha önceden de yapılmış olabilir ayrıca. Ancak bu, özel olarak oturup da sizin için yazdığım bu yazının değerini kesinlikle düşürmez. Yazıda belirtilen gerçekliği hele, hiç değiştirmez!..
Düşünün...
Bir kere daha bile olsa, düşünün...

Sevgiler... "

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST