30 Ağustos 2009 Pazar

Aleti tutan adam

Bacaklarımı tuttu.
İki yana açtı...

O ana kadar o duyguyu yaşamamıştım. Heyecanlıydım. Bir yandan da korkuyordum, nasıl olacak diye. İçimde bir yerlerde bir şeyler oluyor, ne olduğunu tarif edemiyordum.
Acımayacak demişti.
İnanmıştım.
Vermiştim kendimi ellerine.
Artık bütün güç ondaydı. Ne yapacaksa yapardı. Yapabilirdi. Önünde hiçbir engel yoktu.
Bir 'benimki' bir de o.
En kötüsü de hiçbir şey göremiyordum. Yani olan biten, gözümden ırak olacaktı. Müthiş bir acı duyacaktım ama bir şey göremeyecektim. Haksızlıktı bu. Ben hayatımın acısını yaşayacaktım, o ise bana mısın demeyecekti. O var gücüyle saldıracak, bense öylece uzanacaktım kıvrana kıvrana...

Uzattı elini orama.
Sıcacıktı.
Sonra bir alet...
Soğuk bir aletti. İçim bir ürperdi ki anlatamam. Zaten o soğukluk bile birazdan duyacağım ağrının ipuçlarını veriyordu. Titriyordum. Kontrol edemiyordum bedenimi. Gömmüştüm başımı yastığa. Alkol kokan yastığa!..
Ne olacaksa olsundu. Bitsindi bir an önce.
Alet çalışmaya başladı. İçimde hissediyordum hareketlerini.
Bir o yana bir bu yana.
Ritmikti.
Bir o yana bir bu yana...
Ne kadar sürdü bilmiyorum. Bana bir asır gibi gelmişti...
Tüm hayatım bir şerit gibi gözümün önünden geçiyordu.
Tüm hatıralarım bir bir canlanıyordu.
Bu hallere düşecek biri miydim? Hak etmemiştim oysa bunları. Ama elden de bir şey gelmezdi. Kaderimizde vardı bir kere. Yaşayacaktık. Çekecektik bu acıyı...
Aklımdan bunlar geçiyordu.
Aklımdan her şey akıyordu...

Şimdi sona yaklaşmıştık. Bana öyle geliyordu.
Alet baştaki gücünü yitirmiş gibiydi.
Bitmişti o enerjik hali.
Dinmişti o dinamik kuvveti.
Artık o ritmik hareketler kaybolmuş, yerini helezonik dairelere bırakmıştı.
Bir yere odaklanmış gibiydi.
Birazdan bitecekti her şey. Belliydi...

Evet şimdi bitti.
Aleti çıkardı oramdan.
Başımı çıkardım yastıktan.
Kurtuldum en onulmaz acıdan...
Gördüm elinde aletini tutan bir adam.
Gülümsüyordu umursamadan.
Kulağıma yanaştı birden:
Bitti işte! Kurtuldun o habis Basurdan...

Demokratik açılım, saçılım derken;
açıldım işte en olmazından.
Kahraman mı arıyorsunuz?
Elinde aleti tutan adam...

1 yorum:

Ata 1 Eylül 2009 10:57  

incir resmini koyduğundan sonunu tahmin ettiğim bir yazı oldu, akşama görüşürüz, geçmiş olsun çok çok.

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST