27 Temmuz 2009 Pazartesi

Evde Kalmış Kızlar

Bir tanıdık geldi bize, evlenmek için taa uzaklardan.

Adı Sadi. 28 yaşında.

Bizimkiler onu köy köy, ev ev, kapı kapı, düğünden düğüne dolaştırıp duruyorlar. Kız bulmaya çalışıyorlar. Ona kız beğendirmeye çalışıyorlar. Gösterdikleri kızların ortalama yaşı 32. Kız değil yani, kızkuruları. Bildiğimiz evde kalmış kızlar...
Haliyle Sadi hiçbirini beğenmiyor.

Benim haberim yok tabi bunlardan.
Bunları Sadi bana anlattı.
Ben de ona ihtiyarların kız beğenirken kriterlerinin çok farklı olduğunu anlattım.
Mesela kızın etlisini butlusunu ararlar öncelikle.
Ayak bileklerine bakarlar, kalınsa beğenirler. Diğer kriterlere geçerler.
Yemek yapmasına bakarlar.
Evi silip süpürmesine, çekip çevirmesine bakarlar.
Annesine babasına saygısına bakarlar, ahlakına bakarlar.
Bakarlar oğlu bakarlar.
Bakmadıkları tek şey, kızın yüzü. Bir de yaşı.
Onlar için kızın, erkeğin yanında dolaştırılabilir olması ya da erkeğin ihtiyaçlarını karşılayıp karşılamaması hiç önemli değildir.

Ben anlattıkça Sadi de bana hak verdi.
Bunun üzerine bir kampanya yapmaya karar verdik:
Evde Kalmış Kızların Gönlünü Hoş Etme Projesi...
Bir tim kuruyoruz: Evde Kalmış Kızları Kurtarma Timi (EKAKUT)...

Şöyle sloganlar tasarlıyoruz kampanyamız için: Evde Kalmış Kızlara Bir İyilik de Sen Yap!
ya da;
Evde Kalmış Kızlar İçin Bi' Parmak da Senden!.. (İsteyen parmak kaldırsın gibi).

Bu kampanya tutarsa evde kalmış kızlar, çıtır erkeklerden belki vazgeçebilir...
Evde kalmış güzelim zavallı kızlar bir nebze de olsa mutlu olabilir...
Bütün dünya sadece evlenmek isteyen erkeklere ve onlara adanmış çıtır kızlara kalabilir...
Bu projenin sahipleri de yeni kurulan dünyadan nasiplerini alabilir.
Belki.
Neden Olmasın...:)

1 yorum:

flyman 28 Temmuz 2009 17:54  

slm olabilir böyle vakalar oda agzının tadını bilmiyodur yanlış düşünüyo.çünkü asıl iş bu yaşda olur bn nurtekin saygılarımla

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST