25 Temmuz 2009 Cumartesi

Dağa Çıktım (2)

Elimde telefonum bloga yazı yazarken

Öyle yapmak istiyorum ki burdan ayrıldığımda "İyi ki gitmişim. Pişman değilim. Uzun zamandır böyle bir tatil yapmayı arzuluyordum. Ve şükür ki bunu becerebildim." diyebileyim. Son zamanlarda kafam öyle şeylerle doluydu ki onları bir şekilde atmam ve boşalmam gerekiyordu. Hatta bir aylığına yurtdışına gidip, şöyle ülke gündeminden ve kendi dertlerimden soyutlanmak istiyordum. Ona gerek kalmadı. Buranın havası ve şartları isteklerimi karşıladı. Demiştim, dünyayla iletişim burda sıfır. Yani dünyan bu köy kadar. Bu köy ne kadar genişse senin de ufkun o kadar geniş...


Eve geldik. Başımız yanıyor. Boynumun arkası acaip kızarmış durumda. Yaklaşık 5 km yürümüşüz. (toplamda 3.5 saat, dağ-tepe-göl...). Yüzümüzü iyice yıkadık ve bardaklarca tuzlu ayran içtik. Şimdi uzanıyorum. Başım hala yanıyor. Birazdan yıkanacağım ve sonra güzel bir uyku iyi gelecek.

Dün o kadar güneşin altında kalmışız ki boynumda ve başımda kızarıklıklar oluştu. Başımı yastığa koyamıyorum. O yüzden bugünkü uyku ağrılı ve sancılı oldu. Güneşe eşlik eden rüzgar, güneşin kavurucu etkisini hissetmemize mani oldu. Sonuçta da olan oldu. Yandık resmen. Bundan dolayı bugün dışarı çıkamadım. Güneş kızarıklarla temas ettiği anda ağrılar başladı, ben de günümün çoğunu evde ya da gölgede geçirmek durumunda kaldım. Yazılarımı da yazmaya fırsat bulabildim böylece...
Uğurca Köyü fotolarına resmi sitesinden erişebilirsiniz...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST