3 Temmuz 2009 Cuma

Ayıp oluyor Hıncal!..

Aylar önce yazmıştım ya Gazetecilikle uğraştığımı. İşte onun ganimetlerini yeni yeni topluyorum.

Bizim Hıncal (ben ona böyle seslenirim, o da bana Balım der) benim blogu takip ediyor tabi. Benim "Köpek mi değerlidir, insan mı?" yazımın altına bir yorum bırakacağına, oturup kendisi bir şeyler karalamış bugün kendi köşesinde. Diyor ki:

İşte, Allahın günü yollarda ölen onlar, yaralanan yüzler, her yıl yok olan binler gündem olmaz mı?.
Kimsenin kılı kıpırdamıyor..
Kimse "Bu ne rezillik" demiyor.. Kimse "Yahu bir şeyler yapalım, insanlarımız böyle pisi pisine ölmesinler. Yuvalar yıkılmasın" demiyor..
Yahu bu ülkede bir gün 19 köpek itlaf edilse yer yerinden oynar.. Oynatırlar..
O köpeklerin dernekleri, sahipleri var çünkü..
19 insan, köpekten beter ölüyor, hem de her gün, haber bile olmadan.. Niye?..
Bu ülke insanının köpek kadar da mı değeri yok?..


Görüldüğü gibi Hıncal da bir sonuca varamamış. Sorular sorarak, insanların kafasında bir şeyler oluşturmaya çalışmış.
Tamam. Doğru diyorsun da Hıncal'ım kendine daha bakir konular bulsan daha iyi olmaz mı?
Nedir bu ucuz taklitçilik?
Şimdi benim blogu çok kişi takip etmiyor diye ayıp olmuyor mu benim sorularımı köşene taşıyorsun?
Diyelim ki aldın, ama insan bir kaynak belirtir dimi?
Şahlığından mı düşersin benim çapkın Hıncal'ım.
O kadar angut kızı meşhur ettin, koluna taktın dolaştırdın, sonra köşende reklamlarını yaptın.
Ee ya biz!
Biz ne olacağız Hıncal?
Biz hep böyle ağızdan ağıza söylenerek mi artıracağız okurlarımızı?
Hep aritmetik mi olacak bu artış, hiç mi geometrik olmaz?
Yazsana bizi de köşenin bir kıyısına.
Eline mi yapışır Hıncal?

Valla...
İyisin, hoşsun, güzel de gülüyorsun ama Hıncal,
ayıp ediyorsun...

2 yorum:

Mehmet Aydın 5 Temmuz 2009 12:01  

Merhaba,

Bence bunları düşünmenize gerek yok. Kendi adıma ben Hıncal beyin nerede, ne yazdığını bilmiyorum ama sizin biliyorum.

Selamlar.

SUgibiOL 8 Temmuz 2009 12:24  

Nerde, nasıl yazıyorum belli değil aslında. Yani ben de bilmiyorum nerde yazdığımı. Siz nerden biliyorsunuz?

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST