6 Haziran 2009 Cumartesi

Bayanın yanına oturulmaz!

Hayatta sorular her zaman çoktan seçmeli olmaz.
Alıştıysan ona, burda işin ne?

Bir önceki yazımda şöyle sormuştum: "Sizce otobüslerde bayanların yanına illa bir bayan mı oturmalıdır?" Onu belki şöyle de sorabiliriz: "Otobüs firmaları ahlaken doğru olanı nasıl bilebilir ve belirleyebilirler?"

Mesela uçaklarda adam ile kadın pekala yanyana oturabilirken, bu "yasak" neden sadece otobüs yolcularınadır? Otobüs yolcularına bu muamele reva mıdır? Uçağa binen, otobüse binemez mi?
Nedir bu aymazlık,
Nedir bu ahlakçılık,
Nedir bu "sözümona" namus bekçiliği,
Nedir bu korku kültürü?..

Sorularımı daha da uzatayım ama nereye kadar?
Soru sordukça rahatlayabilirim belki kendi çapımda, ama dışarıda her şey kendi bildiği doğrultuda ilerliyor. Kimse, ben yazdım diye kalkıp o "kaide"yi bozacak değil ya!

Ya da...
N'olur ey firma sahipleri,
okuyorsanız eğer beni,
duyuyorsanız eğer sesimi,
kaldırın artık o "ucubeyi".

4 yorum:

anamurlu....,  18 Haziran 2009 10:15  

Kanka bu yazını sevdim. süper olmuş ama bak resim olarak bunu değilde http://1.bp.blogspot.com/_u6SAJpLy9xc/SZYmfeFTSwI/AAAAAAAAE-Q/IVB2_jpnLhM/s400/Ben+Bayan+Yan%C4%B1+%C4%B0stemi%C5%9Ftim.jpg

bu fotoyu koysan daha güzel olurdu.. birde antalya mersin güzergâhında zaman zaman bayan yanına oturduğumuz oluyor. yabancılar böyle birşeyi bilmediği için biletsiz bindiklerinde yanınıza oturuyorlar. onun dışında belediye otobüsleriyle yeri geliyor 1-2 saat yolculuk yapıyoruz. bayan yanına oturuyoruz. sorun olmuyor. peki sorun nerede?

SUgibiOL 22 Haziran 2009 22:17  

Sen şanslı olanlardansın demek ki :))

Resul DOĞAN 24 Haziran 2009 10:59  

Bu kadar kadınların yanına oturma isteğiniz neden ben bunu anlamıyorum :D

Adsız,  23 Kasım 2010 19:54  

Yazar cok tesekkurler...

Selamlar Kubra

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST