5 Nisan 2009 Pazar

Hey gidi Mustafa Abi

O bana "Abi" derdi. Ben de Ona.
Birbirimizin yaşını hiç sormadık.
Gerek de duymadık.
Saygıdandı bizimkisi çünkü. Biliyorduk.
Hala benim abimdir, Mustafa Abi'm...

Üçüncü sınıfta yurda ilk girdiğimde nerdeyse gece yarısıydı.
Nevresimini bana vermişti. Her şey ondan sonra başladı zaten.
Sanki yıllardır tanıyorduk birbirimizi.
Sanki yıllardır kanka...

Çok sigara içerdi. Sohbetlerimizde ne kadar da "sen bizim için değerlisin abi, içme şu zıkkımı"
dediysem de dinlemezdi beni. Çok da üstelemezdim ben de.
Sesi çatallanmıştı.
Bir "Şefim" çekerdi...
Hala kulaklarımda...

ÖSS'yi anlatırdı bana.
Çok acılar çekmişti.
İmkansızdı kazanması bana göre.
Ama o azimliydi, başarmıştı.

Kardeşini de sınava hazırlıyordu.
Onunla bir baba gibi ilgileniyordu.
Abartmıyorum.
Öyleydi.

Keyifliydi...
O anlatır ben dinlerdim.
Ben konuşunca o susardı.
İyi bir dinleyiciydi.
İyi bir mentor, iyi bir dost,
iyi bir kardeş, iyi bir ağabey...

Keşke tüm bu yazdıklarımı, dostlarıma okuttuğum diğer yazılarım gibi, ona da okutabilseydim.
Ne kadar değerli olduğunu ona da maille anlatabilseydim.
Olmadı.



Askerlik görevini yaptığı Kıbrıs'ta, nöbet tutarken geçirdiği kalp krizi sonucu şehit olan asteğmen Mustafa Bağcı, memleketi Gaziantep’in Nizip ilçesinde toprağa verildi.
2 gün önce nöbeti sırasında kalp krizi geçiren ve şehit olan asteğmen Mustafa Bağcı’nın,
Erzurum’da öğretmenlik yaparken, vatani görevini yapmak üzere İstanbul Tuzla’da yedek
subay eğitimini tamamladıktan sonra 26 gün önce piyade asteğmen olarak Kıbrıs’a gittiği ve
Güzelyurt’taki birliğine katıldığı öğrenildi. / haberturk



Mekanın cennet olsun, Mustafa'm...

4 yorum:

Ata 7 Nisan 2009 10:35  

Mekanı cennet olsun

aksoy,  20 Kasım 2011 22:21  

selam sız kımsınız yanı bu yazıyı yazan arkadaş.

zihni 21 Kasım 2011 15:30  

Mustafa'nın yurttan arkadaşı..

Yunus Çevik 16 Mart 2016 22:34  

Hey gidi teyzeoğlum özleniyorsun :((

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST