14 Şubat 2009 Cumartesi

AŞK'ın Halleri yahut Bedava MP3 meselesi

Zuhal Olcay'ın CDsini aldım, geçen gün. 11 liraya. Albümün adı "Aşk'ın Halleri".
CD ile müzik dinlemeyeli epey olmuş. Çünkü şimdiye kadar bütün dinlemelerimi MP3 ile yapıyordum ve internetten indiriyordum. Gerçekten de MP3ler CDnin tadını vermiyor.
Dinlemek ve o tadı almak gerek. 

Aslına bakılırsa bu albümü de internetten indirmeyi düşünmedim değil. Ancak Zuhal Olcay'ı çok seviyorum. Onun bakışlarındaki ve yüzündeki hüznü hoşuma gidiyor. Hayata bakışı ve tarzını benimsiyorum. Kısaca şöyle diyebilirim: Zuhal Olcay'ı "aşık" derecesinde seviyorum. O benim için adeta "Bir sevgili".  

CDsini bir mağazadan satın almamın nedeni tam da bu. Çünkü, bilmiyorum ama, ona ihanet ettiğimi, sanki onu aldattığımı düşündüm. Öyle bir duyguya kapıldım. İçimin burulduğunu hissettim. Oysa bir sevgiliye ihanet etmeyi ya da "en azından" onu üzmeyi bile aklımdan geçiremezdim.
Zaten mağaza görevlisi albüm aradığımı söyleyince yüzüme garip garip baktı. Oradan kitap aldığıma alışmıştı da albüm için geldiğimi hiç görmemişti. İçinden "ne gerek var, gidip bedava indirsene" diye geçirdiğinden eminim.

Belki bundan sonra da internet indirmelerine devam edeceğim ama, Zuhal Olcay'ın albümünü kimse bana indirtemez. Kimse benden bu "ihaneti" beklemesin!...

Albümde 10 şarkı var. Hepsi de adı üstünde Aşk'ı anlatıyor. Hüzün ve duruluk var şarkılarda. Zuhal Olcay'ın sesinin berraklığı ile CD kalitesi birleşince ortaya tadına doyulmaz bir şenlik çıkıyor. 
Zuhal'in çehresi yerleşiyor aklına, hayaline...
Dinledikçe dinliyor insan... 
Ve...
Şükrediyor hayatta olduğuna, 
nefes alabildiğine, aşık olabildiğine ve daha nicelerine... 

1 yorum:

Adsız,  15 Şubat 2009 03:41  

Aşk'ın halleri sözünü belki bazıları abartı sanacak ama bundan 2 sene önce bütün gece boyunca Zuhal OLCAY dinlediğimizi bilirim... Aşk da yaşanmışlık değilmidir. Bizim de Zuhal ile yaşanmışlıklarımız, sevgimiz var... Sen anlarsın neler anlattığımı yoldaşım... Biz yaşanmış hikayelerin insanlarıyız...

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST