11 Ocak 2009 Pazar

Hissetmek Seni...


Hakkında çok şey yazılıp çizildi.
Çok şiirler dizildi senin için.
En çok da gurbettekiler çok sever seni.
Çünkü sen "en özlenilecek memleketsin",
"vatansın", ferisin gözlerin.


Sana ne kadar methiyeler dizsem azdır.
Yaşamak lazım seni,
yaşamak ve hissetmek...


Yenmek lazım talihini,
o makûs talihini.
Kimse tanımasa da seni,
bilmese de topraklarının yerini,
ben seni böyle seviyorum.
Özelsin çünkü,
sen bana özel.


Her kim ki görmemiş seni,
ya da bilmiyorsa suretini,
o onun derdi,
ne senin ne de benim.


Görmek lazım senden,
Ağrı Dağı'nı,
ama en çok da, ordan seni;
su gibi yayılışını yeryüzüne.


Tavaf etmek seni,
yüz sürmek sana,
kutsamak,
ve daha bir sürü şey...


Seni seviyorum.
Dediğim gibi;
yaşamak lazım seni,
hissetmek, bir sevgili gibi...


Tekin.

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST