27 Eylül 2008 Cumartesi

İstemiyorum, göndermeyin

Acaba diyorum, teknolojiyle iç içe olup da dijitallikten bu kadar niye nefret ediyorum. Ama sonra diyorum ki kendi kendime, ben dijitalden değil, duyguların bu kadar dijitalize olmasından, dijital hayatlardan nefret ediyorum.

Geldi çattı gene bayramlar, kandiller. Ve tekrar başladı gönderilmeye o klişe bayram tebrikleri, mesajları. Hepsi birbirinin aynı ve sonu "... olsun, bayramınız kutlu olsun" ile biten, o ruhsuz "birörnek" dilekler. Hepsi de, sahiplerine tesadüfen gelen, gene aynı yolla "tesadüfi" ve "çoklu gönderilen" güzel maniler. Ve bazılarının sonunda "ya tanımazsa" diye yazılan sanal isimler.

İstemiyorum, göndermeyin...

Hiçbirşey hissetmiyorum bu mesajları alınca. Araya kaynadım gitti gene, diyorum içimden. Ve çoklu gönderen mutant kişilerin hayatlarında, mutant varlıklar olmaktansa, olmamak geliyor içimden.

Lütfen diyorum... Göndermeyin, istemiyorum...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST