27 Aralık 2007 Perşembe

Sanal Portföy Yarışması


Facebook’ta gerçekleştirilen ödüllü sanal portföy yarışmasının ikincisi 3 Ocak’ta başlıyor. Finansbank sponsorluğunda, MagiClick Digital Solutions tarafından gerçekleştirilen yarışmada katılımcılar, portföylerini yarışmanın sona ereceği 31 Ocak 2008 tarihine kadar en yüksek tutara ulaştırmaya çalışacak.

Katılımcılar, yarışmaya başlarken 100 bin YTL tutarında sanal paraya sahip olacak. Katılımcılar, bu miktara ek olarak, davet ederek yarışmaya katılmalarını sağlayacakları her arkadaşları için 500 YTL ek sanal para kazanacak. Yarışmacılar, en fazla 5 arkadaşını yarışmaya davet edebilecek.

Her gün canlı veriler ile sanal hisse alım-satım işlemleri gerçekleştirecek kullanıcıların hisse alım-satım talimatları, seans saatlerindeyse 3 dakika içerisinde, seans saatleri dışındaysa bir sonraki seans başlangıcında işleme alınacak.

Yarışmada, en yüksek portföy değerine ulaşacak kişiler PlayStation3, iPod Touch ve DVD Portable ödüllerinden birini kazanma fırsatını yakalayacak.

Sanal portföy yarışmasına katılmak isteyenlerin Facebook'a üye olması ve http://apps.facebook.com/snlportfoy/ adresindeki uygulamayı profillerine eklemesi gerekiyor. Üye olunduğunda yarışmanın kuralları ve gereken diğer bilgileri facebook sayfasında bulabileceksiniz.

Finansı seven bir borsacı olarak ben de üye oldum ve uygulamayı kurdum. Şunu belirtmekte fayda var: Yarışmada ödül almaya hak kazanabilmeniz için CardFinans sahibi olma ya da almak için başvuruda bulunmuş olmanız şartı var. Bunun için benim de en yakın zamanda CardFinans başvurusu yapmam gerekiyor. (Bu şart, yarışmaya başlamak için değil, ödülü kazandığınız takdirde alabilmeniz içindir.)

Herkese bol şans...

1 yorum:

Ahmet CENGİZ 2 Mayıs 2008 13:00  

Yarışmanın amacı ne acaba?

daha önce bu yarışmaya katıldım. telefonum çaldı ve karşıdaki bayan yarışmada 1. olmamdan dolayı aradığını söyledi. ne amaçla aradığı az sonra belli oldu. aslında banka bana kredi kartı yollamak istiyor. bu kart ile aynın zamanda borsada işlem yapabilecekmişim. yani gerçek para ile işlem şansı.. ama ben kaybedersem ne olacak? işte ozaman geleceğini ipotek altına aldırmış milyonlardan birisi olacağım. kendilerine beni bir daha aramamaları ve tüm kayıtlarından silmelerini söyledim ve ilgili uygulamayı facebook'tan kaldırdım..
sokak ortasında kart pazarlamaktan daha etkili bir yöntem buldukları kesin... bunu yaparken benim gelirim olup olmadığını dahi sormuyorlar..

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST