8 Kasım 2007 Perşembe

Tarihi Fark. Neden?

Yazmak istemedim ama duramadım. Beşiktaş'ın Liverpool maçından bahsetmek istiyorum. Ancak Liverpool maçından önce yaşananları anlatmak isterim.

Fener maçına çıkmadan önce Beşiktaş için herşey güzel gitmese de en azından kabul edilebilir düzeydeydi. Fener maçında o kadar da abartılacak bir hakem hatası olmamasına rağmen, yönetim maçtan hemen sonra yaygarayı kopardı. Maç kızgınlığı ile basına, hakem ve federasyon hakkında adeta ateş püskürüyordu. Eğer dedikleri adamlar istifa etmeselerdi, bundan sonra maçlara paf takımla çıkacaklarını söylüyordu. (Oldum olası böyle kararlar hep içimi kemirmiştir. Aynı heyecana, son PKK saldırısında hemen Kuzey Irak'a saldıralım diyenler de kapılmışlardı. Org. Hilmi Özkök'ün çok sevdiğim bir lafı vardı: Son anda akla gelen 'parlak' fikirlerden daima korkarım. Bundan ötürü bu gibi olaylarda hep düşünerek hareket etmekten yanayım.) Ne var ki korkulan oldu. Bozuk moralle maça çıkmanın bedelini çok ağır ödedik. Umarım yönetim bundan bir ders çıkarmıştır. Ancak şu bir gerçek olmuştur ki: Tamamı iş adamlarından oluşan yönetimler, kriz yönetimi, durum yönetimi nasıl olur bilmiyorlar. Ben de neden şirketlerini CEO'lara bıraktıklarını şimdi daha iyi anlamış oluyorum.

Daha sonraki yazıda Beşiktaş'ta nelerin değişmesi gerektiğini anlatacağım.

Bu arada Fenerbahçe'yi kutlarım. İnşallah Şampiyonlar Ligi'nde tur atlarlar. Çünkü bunu hakediyorlar. Dün gece PSV önünde gerçek bir futbol izledim. Teşekkürler ayrıca...

0 yorum:

Related Posts with Thumbnails

  © SUgibiOL Blog 2007-2016

ÜST